Засновано PlusOne group

Не пропусти оновлення

Карантин: поради великому бізнесу

Як налагодити роботу під час карантину та заспокоїти співробітників

*інструкція створена у партнерстві з НАК «Нафтогаз України», на основі власного досвіду компанії

Безпека в офісах
  • Дозатори з антисептиками та перевірка температури працівникам на вході та виході з офісу.
  • Співробітники, які працюють у прохідних зонах та з людьми, – у захисних масках. Стаціонарні їдальні – закриті для уникнення контакту з людьми.
  • Плакати для дочірніх підприємств/філіалів/віддалених офісів про захист від коронавірусу, рекомендації на випадок перших ознак хвороби – як МОЗ, так і власного дизайну.
  • Строгі регламенти щодо прибирання та використання масок.
  • Інформування співробітників через систему оповіщення в офісах (через радіорубку.
  • Інформування співробітників на внутрішньому порталі компанії (постійні комунікації, створення окремого розділу «Про коронавірус» з найновішою інформацією).
  • Інформування співробітників за допомогою картинок і відео, що виводяться на плазмові екрани в офісах.
Налагодження віддаленої роботи
  • Повідомлення у соцмережах від топменеджменту про створення умов для віддаленої роботи. Перші ознаки нездужання або діти, яких нема з ким залишити, – першочергова причина залишитися вдома.
  • Частину працівників можна перевести на вахтову роботу: тиждень через тиждень. Департаменти діляться на групи: одна група працює з дому, друга – в офісі, потім міняються.
  • Допомога з налаштуванням віддаленого доступу до робочих інструментів. Розсилка детальних покрокових інструкцій зі скріншотами.
  • Виділення транспорту і створення корпоративних маршрутів для підвезення на роботу та доставлення додому співробітників, які за певних причин не можуть працювати віддалено. Дезінфекція транспорту після кожної з поїздок.
  • Створення спеціальної групи у Facebook (за аналогом Blablacar) для спільних поїздок на роботу, де працівники з авто пропонують колегам підвезти їх на роботу.
Комунікація топ-менеджменту
  • Звернення через систему оповіщення в офісах.
  • Відеозвернення на внутрішньому порталі та його розсилка працівникам.
  • Пости у соцмережах з нагадуванням про необхідність самоізоляції, слідування правилам гігієни, звернення до лікаря за перших ознак захворювання.
Email-розсилки
  • У перші дні карантину – розсилка листів на корпоративні пошти співробітників з основними темами «як себе захистити» і «якщо почуваєтесь погано – залишайтесь вдома».
  • Постійне інформування про зміни у графіку роботи різних департаментів, технічні роботи тощо.
  • Щоденна розсилка 1-3 листів з інформуванням про поточну ситуацію, нагадуванням про необхідність залишатися вдома, мити руки, звертатися до лікаря за перших ознак хвороби, способи дістатися на роботу за умови непрацюючого транспорту тощо.
Соцмережі
  • Постійний тематичний відео, графічний, текстовий контент на офіційних сторінках компанії у соцмережах.
  • Інформування співробітників у закритій корпоративній групі у Facebook.
  • Відповіді на питання співробітників у режимі 24/7, готовність цілодобово працювати та інформувати людей.
  • Фотоконкурс для працівників, як їм працюється у віддаленому режимі (трохи фану і долученості у складні часи).

Майбутнє країни
залежить від тебе