Карантин: поради великому бізнесу
Як налагодити роботу під час карантину та заспокоїти співробітників
*інструкція створена у партнерстві з НАК «Нафтогаз України», на основі власного досвіду компанії
-
Дозатори з антисептиками та перевірка температури працівникам на вході та виході з
офісу.
-
Співробітники, які працюють у прохідних зонах та з людьми, – у захисних масках.
Стаціонарні їдальні – закриті для уникнення контакту з людьми.
-
Плакати для дочірніх підприємств/філіалів/віддалених офісів про захист від
коронавірусу, рекомендації на випадок перших ознак хвороби – як МОЗ, так і власного
дизайну.
- Строгі регламенти щодо прибирання та використання масок.
- Інформування співробітників через систему оповіщення в офісах (через радіорубку.
-
Інформування співробітників на внутрішньому порталі компанії (постійні комунікації,
створення окремого розділу «Про коронавірус» з найновішою інформацією).
-
Інформування співробітників за допомогою картинок і відео, що виводяться на плазмові
екрани в офісах.
-
Повідомлення у соцмережах від топменеджменту про створення умов для віддаленої
роботи. Перші ознаки нездужання або діти, яких нема з ким залишити, – першочергова
причина залишитися вдома.
- Частину працівників можна перевести на вахтову роботу: тиждень через тиждень. Департаменти діляться на групи: одна група працює з дому, друга – в офісі, потім міняються.
-
Допомога з налаштуванням віддаленого доступу до робочих інструментів. Розсилка
детальних покрокових інструкцій зі скріншотами.
- Виділення транспорту і створення корпоративних маршрутів для підвезення на роботу та доставлення додому співробітників, які за певних причин не можуть працювати віддалено. Дезінфекція транспорту після кожної з поїздок.
-
Створення спеціальної групи у Facebook (за аналогом Blablacar) для спільних поїздок
на роботу, де працівники з авто пропонують колегам підвезти їх на роботу.
- У перші дні карантину – розсилка листів на корпоративні пошти співробітників з основними темами «як себе захистити» і «якщо почуваєтесь погано – залишайтесь вдома».
-
Постійне інформування про зміни у графіку роботи різних департаментів, технічні роботи тощо.
-
Щоденна розсилка 1-3 листів з інформуванням
про поточну ситуацію, нагадуванням про необхідність залишатися вдома, мити руки, звертатися до лікаря за перших ознак хвороби, способи дістатися на роботу за умови непрацюючого транспорту тощо.
-
Постійний тематичний відео, графічний, текстовий контент на офіційних сторінках компанії у соцмережах.
- Інформування співробітників у закритій корпоративній групі у Facebook.
- Відповіді на питання співробітників у режимі 24/7, готовність цілодобово працювати та інформувати людей.
- Фотоконкурс для працівників, як їм працюється у віддаленому режимі (трохи фану і долученості у складні часи).