Засновано PlusOne group

Не пропусти оновлення

Bіддалена робота

Налаштування ефективної дистанційної роботи

Карантин подовжили, а отже ми закликаємо всіх залишатися вдома ще як мінімум на місяць задля вашого здоров’я.

Для ефективної віддаленої роботи команди важливо постійно бути на зв’язку, а також мати зручні інструменти для роботи. Ми зібрали базові поради в один список, щоб було зрозуміло, з чого краще розпочати.

Комунікація команди. Месенджери

Всю робочу комунікацію необхідно перенести в онлайн, а отже створити робочі чати: один загальний, окремі за напрямами (бек-енд розробники, SVV-ник тощо) та окремий чат по кожному проєкту.

Чат можна створити у будь-якому месенджері, але радимо використовувати той, яким члени команди НЕ користуються як особистим. В такому разі приватна переписка не плутається з робочими питаннями і можна чітко все розділити на “роботу” і “не роботу”.

Найпопулярніші в Україні Viber, WhatsApp, Facebook Messenger та Telegram краще не використовувати, бо там багато приватної переписки. Тому радимо спробувати Slack, Skype for Business або Microsoft Teams, функціонал яких першочергово заточений під робочі процеси та інтеграцію з іншими корисними у роботі сервісами.

Комунікація команди. Відеоконференції

Загальні зустрічі команди, особисті переговори з клієнтами – карантин все переводить в онлайн. Варіантів тут дуже багато, ось найпопулярніші:

ZOOM. Вже тільки лінивий не говорив про цей сервіс.

Плюси:

  • - необмежена кількість учасників колу одночасно;
  • - та сама можливість змінити фон і привнести у розмову нових сенсів та емоцій.

Мінуси:

  • - потрібно встановлювати програму/додаток;
  • - якщо не запланувати зустріч заздалегідь, обмеження часу розмови складає 40 хвилин.
Skype. Олдскульний, знайомий сервіс для відеодзвінків.

Плюси:

  • - всі хоча б раз у житті ним користувалися, тому не потрібно додатково завантажувати або зареєструватися;
  • - знайомий інтерфейс (з тих же причин);
  • - можливість записувати зустріч;
  • - можливість розмивати тло.

Мінуси:

  • - якість відео, порівняно з іншими варіантами.
Google Hangouts

Плюси:

  • - не потрібно нічого завантажувати. Просто відкриваєш вкладку у браузері і авторизуєшся через акаунт Google;
  • - зручно під’єднувати інших: просто кидаєш їм посилання;
  • - схоже, найкраща якість зв’язку.

Мінуси:

  • - обмеження по кількості людей одночасно (10);
  • - учасники розмови не рівномірно розподілені на екрані (сервіс автоматично показує на весь екран того, хто в даний момент говорить, або на секунду того, хто кашляє);
  • - історія чату не зберігається після кінця розмови.

Менеджмент завдань

Для фіксації чітких завдань і відповідальних за них, а також дедлайнів краще використовувати спеціальні сервіси, а не гугл-документи. Asana і Trello домінують на ринку управління завданнями. Вони пропонують великий функціонал, гнучкість в роботі з командою, доступ до інтеграцій та багато іншого.

Сервіси прості у використанні і налаштуванні, та зручні для будь-яких проєктів.

Trello. Аналог дошки із завданнями. Робочий процес у сервісі – це перетягування завдань між стовпчиками, щоб показати, на якому етапі перебуває кожне з них. Керівник може налаштовувати стовпчики і картки завдань та прикріплювати до них виконавців. Користувачі можуть ставити мітки певного кольору для кожної картки, щоб спростити навігацію. Можна додавати медіафайли.

Плюси:

  • - можна почати працювати одразу після реєстрації;
  • - створення проєктів і завдань реалізовані на інтуїтивному рівні, тому в більшості випадків документація сервісу навіть не знадобиться.
Asana забезпечує два способи організації роботи: складання списків завдань або канбан дошки (та ж система, що і й Trello). Як правило, для великих проєктів використовують перший спосіб, так як він надає більше можливостей для відстеження завдань. Робота над проєктом в Asana складається з розділів, завдань і підзавдань. За розділ, як правило, відповідає частина команди. Завдання і підзавдання призначаються конкретним співробітникам.

Плюси:

  • - дозволяє групувати цілі розділи, що полегшує процес керування над великими проєктами;
  • - можливість переглядати хід проєкту через календар або шкалу часу. Такий функціонал забезпечує більш точний контроль дедлайнів;
  • - дозволяє налаштувати залежність між завданнями (наприклад, одне завдання не може бути виконане, поки не завершиться попереднє).
Навіть якщо ви самі не боїтесь захворіти та впевнені у своєму здоров’ї, пам’ятайте, що є ризик заразити інших. Тому перенесіть всі зустрічі в онлайн, залишайтеся вдома і будьте здорові!

Майбутнє країни
залежить від тебе